Hi, ik ben Debby. Debby met een y 🤍

Ik merk op dat veel mensen die bij mij terechtkomen zichzelf ergens onderweg een beetje zijn kwijtgeraakt.

En dat herken ik zelf ook.

Als ik terugkijk op die periode van mijn leven, dan zie ik vooral hoe ik altijd bezig was met zorgen, regelen en sterk zijn.

Jarenlang stond ik vooral “aan”.

Werken.
Zorgen.
Regelen.
Sterk zijn.
Rekening houden met anderen.

En eerlijk?

Dat kon ik ook héél goed

Ik werkte al jaren als kapster, heb vier kinderen en zoals bij zoveel mensen gebeurde er tijdens de coronatijd enorm veel.

Ik ontdekte hoeveel spanning, emoties, oude patronen en overleving zich kunnen vastzetten in je lichaam.

Hoeveel we soms dragen zonder dat we het zelf echt doorhebben.

En ook hoe uitdagend het soms is om écht te voelen wat jij nodig hebt als je jarenlang gewend bent geweest om vooral sterk te zijn.

Die zoektocht bracht mij steeds dieper in het holistische en systemische werk.

En eerlijk?

Ik ben dit niet gaan begeleiden vanuit een boekje.
Ik ben het eerst allemaal zelf aangegaan.
Doorvoeld.
Doorleefd.
En stap voor stap in mijn eigen leven gaan toepassen 🤍

Ademwerk.
Body & Mind Reset.
Systemisch werk.
Familieopstellingen.
Trauma release.
Voelen wat ik jarenlang had weggestopt.

Laagje voor laagje.

En juist doordat ik ging voelen, loslaten en aankijken wat ik zo lang had gedragen, begon mijn lichaam ook te veranderen.
Mijn maag werd rustiger.
Mijn lichaam zachter.
Mijn zenuwstelsel kalmer.

En zelfs mijn leverwaarden werden beter.

Alsof mijn lichaam langzaam voelde:

het hoeft niet meer alles vast te houden 🤍

En omdat dit voor mijzelf zóveel heeft veranderd, kon het eigenlijk niet anders dan dat ik me hier steeds verder in ging verdiepen.

Ik ben opleidingen gaan volgen in onder andere holistisch en systemisch werk, ademwerk en lichaamsgerichte begeleiding, zodat ik ook anderen hierin mag begeleiden.

En echt………

Het blijft iedere keer weer bijzonder om te zien wat er gebeurt wanneer iemand zich weer veilig genoeg voelt om écht te gaan voelen.

Hoe het lichaam ontspant.
Hoe patronen zichtbaar worden.
Hoe mensen langzaam weer thuiskomen bij zichzelf.

Vandaag de dag begeleid ik mensen via ademwerk, systemisch werk, Body & Mind Reset, EFT/tapping, meditaties en diepe innerlijke processen.

Niet zweverig 😜
Of nou ja… misschien soms ook een beetje wel.

Wél echt voelen 🤍

Ik werk met mensen die voelen:

 

ik wil niet langer alleen maar doorgaan.

 

Mensen die verlangen naar meer rust in hun hoofd.
Meer ruimte in hun lichaam.
Meer verbinding met zichzelf.

 

Mensen die voelen dat er pijn, verdriet of spanning vastzit die gezien wil worden.

 

Die verlangen naar meer zachtheid.
Meer veiligheid in zichzelf.
Meer rust in relaties.
Meer verbinding met hun ouders.
Of juist meer loskomen van wat ze al zo lang met zich meedragen.

 

Mensen die diep van binnen voelen:
✨ er mag iets veranderen. 
 
 
 

 

Mijn manier van begeleiden is warm, intuïtief, liefdevol en eerlijk.

We gaan samen kijken naar wat er onder de spanning zit.

Naast dit werk ben ik trouwens al 35 jaar kapster

Dus ja… ik begeleid net zo liefdevol een innerlijk proces als dat ik haren mooi knip en kleur 

Ik hou van echtheid.
Van humor.
Van diepgang.
En van mensen laten voelen dat er altijd weer beweging mogelijk is

Ik merk dat heel veel mensen al heel lang aan het overleven zijn zonder dat ze het zelf echt doorhebben.

Tot het lichaam steeds harder begint te praten.

In mijn werk nodig ik je uit om weer te voelen.
Te zakken uit je hoofd.
En weer thuis te komen bij jezelf 🤍